CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 30, 2010

Any food suppliment?

Of course i have. The one and only USANA food. Comprehensive dan lengkap and of course ler **kering poket** but i loike.



Cemana boleh terjebak dengan Usana ni..? Rasanyer tahun 2008 dalam bulan 3 kot. Masa tu baru jer lepas DNC for the third time... sedih usahler cakap. [tu nanti cerita lain]. So doctor yang aku visit tu suhler amik food suppliment. Aku ni sangatler particular dengan makanan tambahan, then dia sebut USANA... tak pernah dengar pun...

Then my bff nadiah pun came into the picture menerangkan tentang benda Allah ni. Benda yang paling aku concern adalah status halal. Alhamdulillah, semua product ader halal cert. So aku pun start dengan Essential.. ni kira basic set. It is created to provide optimal nutrional support... masa tu badan tak sihatkan baru lepas DNC... dalam set ni ader macam-macamler.. EG: essential vitamins, minerals, antioxidants, and other micronutrients..


After badan dah sihat.. then aku concieve sekali lagik.. with continuing having USANA... alhamdulilah. Mengandung dengan sihat... anak yang lahir pun sihat dah jadi big boy pun sekarang ni dan amat bijak. Sepanjang mengandung tak ambil suppliment lain selain usana essentials dan fish oil... org kata kalau makan fish oil anak otak bijak... alhamdulillah, so far it is proven... sangat bijak untuk baby umur 13 bulan..

So because of that aku tak pandang dah suppliment lain. Saper yang tahu sejarah aku banyak kali misabortion with pregnancy yang sulung tu sangat risky.. dengan pregnancy kali ini yang amat senang dan mudah buat aku amat berterima kasih ngan usana..


dalam pada itu usana fish oil ini jugak menolong adik lelaki aku yang mengalami sakit buah pinggang. With consistantly fish oil intake everyday doctor dah sahkan yang kerosakan buah pinggang dia tak deteriorated seperti doctor's expectation every year.. alhamdulilah. sekurang-kurangnyer dia pun takdelah frustrated sangat dengan keadaan buah pinggang dia... jangan risau Lan, nko sakit cemana pun nanti along akan jaga.. insyallah.



oleh sebab musabab inilah aku jatuh cinta ngan USANA....

2 comments:

Master Yoda said...

Oh Usana...daku pon jatuh cinta pada mu...!!!

Bakal pembeli Usana...

p/s: Tuk kuruskan badan takde ke kak wi? nak kasi along makan...at least body shape scarlet johansson tak lari...kah kah kah

adnoor said...

Ader.. tapi USANA ni expensivelah wieght management.. kalao nak try no harm.. leh guna my price... daftar online then beli online. Aloang kan suma shopping online...

Related Posts with Thumbnails