CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 15, 2011

Wish List

Salam all,

Nak tanya sikit, korang ada wish list tak..? Kalau korang baca post yang sebelum ni, mesti korang tahu apa wish list aku kan...

1. Nak beli Deep Freezer
2. Nak beli Specs baru with transition..
3. Nak beli Car seat baru utk Darwiz Zikri
4. Nak pump susu baru..

Alhamdulillah kesemua 3 aku dah dapat.. No 1, 3, hubby tersayang belanja.. Yang specs tu aku belajan diri sendiri.. yelah lama gila idamkan specs with transition, akhirnya dapat..

Yang no 4 tu memang mengidam sangat.. dan akhirnya aku berjaya menjadikannya realiti.. itupun sebab current pump ni dh nazak. Sekejap suction OK, sekejap suction tak OK.. hari tu mmg jadik single pump.. memangler cabaran.. dan aku perlukan the whole 1 hour utk buat power pumping just nak make sure dapat amount 5oz..

So hari ni selamat sampai sudah my Medela FS yang kubeli dari Ebay.. total price incl posting is RM1080, yang aku rasa sangat murah compare to any onlnie shop kat malaysia ni.. ini dalah specs US.. Insyallah, akan guna sebaik mungkin... dan semoga journey breastfeeding aku bersama Zaquan ni hingga umur dia 2 tahun. Ameen...

lagi satu dapat tambahan wish list yang ke.5.. Hubby belanja Lap top. Inilah Lap top pertama yang aku beli selama hidup 32 ++ tahun.... huhuhu...

No comments:

Related Posts with Thumbnails