CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 7, 2010

Alone...

Tak pernah rasa sunyi macam ni.. semenjak jadi isteri dan ibu, tak pernah rasa sunyi sesunyi malam ini....

kenapa sunyi, sebab hubby dan kakak takde, mereka meninggalkan aku dan zikri ke Kelantan. Apa aku nak buat ni.. memang rasa sunyi and very awkward this feeling.. tak naklah rasa camni lagi...

Selalunyer zaman dulu kala kalau en hubby dihantar ke outstation, tak pernah pun tinggal seorg kat rumah, so ini kira first timelah dalam masa 6 thn aku rasa macam ni. Sayu jugak hati ni, macam -macam dalam fikiran ni yang aku fikirkan...

Dah ler tadi hubby tinggalkan ATM kad CIMB dia kat aku bersama dengan long list fix and liquid assets yang kami ada termasuklah jugak senarai hutang kami.. dia kata kot-kot aku terlupa... harhg.. aku jeling tajam padam dia... jangaler buat pesanan terakhir pulak kat aku ni... aku belum bersedia nak tanggung semua ni sendiri...

Bila akan sedia...? Aku pun tak tahu.. Macamlah tak tahu takdir tuhan tu segalanya boleh terjadi.. Ya Allah ya tuhan ku. Selamatkanlah perjalanan suami dan anak sulung ku pergi dan balik.. AMin.

apa aku nak buat weekend ni?
1. dah beli novel VERSUS by HLOVATE.. nak kena baca sampai habis
2. nak gi KLCC ngan mama , nak beli mothers day present, nak beli btotol susu Zikri kat parkson..
3. Ahad nak celebrate mothers day...

tapi mlm ni aku tetap sunyi....

4 comments:

Ah Win said...

wiwi jgn le pikir bukan2..
adei..bila dok sorang memang fikiran mudah menerawang

adnoor said...

Awin,
kalau dah dok sorang tu macam-macam win.. sedih jer hati ni, airmata ni laju jer turun, sambil tengok anak bujang ni tidor... huhu... alhamdulillah, derang selamat pergi dan balik.. baru hari aku ceria macam biasa.

Farah Jasni said...

Patut la kat umah nenek layan buku cinta...Hahaha,layan perasaan upenye!

adnoor said...

long,
aku dah lama tak layan buku cinta... hhehehe.. tak sempat, so bila en cik laki takde, baru leh layan perasaan.. heheheh

Related Posts with Thumbnails