CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 14, 2010

Selamat Hari Ibu





** Aku dah terlewat ker...?
* belum kot.. it is never too late tau, kan it is still may
** yeah of course

yesterday when i reach home my eldest daughther greet me with,
" mama kakak ada special card untuk mama",
cam dah dapat agak kad apa, sebabnyer punyalah lama aku tunggu, manalah kad untuk aku ni..

"see mama, ustazah cakap very nice kad yang kakak buat ni.."
"happy monthers day mama, kakak sayang mama..."

"mama pun sayang kakak.."

finally dapat jugak kad mothers day, hand made. Memang lama gak aku tunggu, sebab school dia celebrate mother day this 26th May sekali ngan teachers day. hah awalaupun tak cantik macam kad hallmark, yang penting handmade atas creativity dia sendiri.

dan macam biasa kad ini tempatnyer kat office aku, di rak yang aku publish kat sumer org..
' this is my daughter creativity...'

2 comments:

Farah Jasni said...

Sweet.....

My lil daughter lom pandai lagi nak buat kad. But nana dia yg bagikan kad on her behalf.. :)

adnoor said...

LONG,
kejap jer masa tu akan tiba...
nko nyer blog still maslaah ngankomen ler..apsal?

Related Posts with Thumbnails